Освітні програми
Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти на 2022-2023 навчальний рік.
Програма «Дитина» - освітня програма для дітей від 2 до 7 років.
Науковий керівник Огнев’юк В.О., Лист ІМЗО від 14.07.2020 р. № 22.1/12-Г-572, Лист МОН від 23.07.2020 р. № 1/11-4960.
Програма містить орієнтовний зміст виховання і навчання дітей віком від трьох до семи років, метою яких є становлення особистості дитини через розвиток її психічних процесів. Програма спрямована на гуманізацію виховного процесу, узгодження колективних, групових та індивідуальних форм і методів роботи. Переважає орієнтація на індивідуальну роботу з дітьми в усіх вікових групах. При цьому враховуються висновки психологічної науки про роль різних видів діяльності та їх використання в роботі з дітьми різного віку, простежується зв'язок з традиціями народної педагогіки, фольклором, видами національного та світового мистецтва. Враховує вана і принципи інтеграції, системності, комплексності.
Програмовий зміст освітньо-виховної роботи з дітьми представлено по роках життя дитини дошкільного віку(від 2 до 7 років) у такій послідовності : « діти раннього віку», « наші малята», « дослідники, чомусики», « наша старша група». Вони є логічно та змістовно взаємопов’язаними, поступово ускладнюються та відображують картину цілісного розвитку різних сфер особистості дитини упродовж дошкільного періоду.
У змісті кожної вікової групи матеріал систематизовано таким чином: особливості розвитку дітей та завдання виховання і навчання дітей, орієнтовний режим дня, після чого представлені тематичні розділи: « Зростаємо дужими», « Мова рідна, слово рідне», « Граючись, зростаємо», « Віконечко у природу», « Математична скарбничка», « Чарівні фарби і талановиті пальчики», « Привчаємось працювати», « Діти, які потребують допомоги батьків та вихователів», « Разом із сім’єю».
Таке структурування матеріалу забезпечує системність та послідовність викладу, його поступове ускладнення відповідно до зростання вікових можливостей дітей, а також забезпечує тісний взаємозв’язок із сучасними науками – педагогікою, психологією, полегшує ознайомлення з програмою під час її вивчення у вищих навчальних закладах. Вважаємо, що таке структурування програми значно полегшує її сприйняття вихователями, а також допомагає чіткіше структурувати матеріал у відповідності до тих дисциплін, які викладались їм у процесі професійної підготовки.