Результати моніторингу
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
У період з 01.11. 2022 р. по 11.11.2022 р. в ЗДО був проведений початковий моніторинг рівня досягнень та засвоєнь програмних вимог станом на початок 2022-2023 н.р.
В зв’язку із воєнними діями росії- держави агресори, з частими оголошеннями повітряних тривог, багато часу діти проводили в місці для укриття, відвідуваність дітей низька. Проте, незважаючи на це, освітня робота з дітьми організована на належному рівні.
Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками вихователі оцінювали досягнення дітей за показниками освітніх ліній :
Під час комплексного оцінювання педагоги враховували слідуючі принципи : активність, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувалися певного алгоритму : використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів, які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань ( високий, середній, низький).
Для здійснення моніторингу проводили: спостереження за дітьми, міні – заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали результати художньо-продуктивної праці дошкільнят( малювання, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).
Отримані результати дали змогу визначити, які з тем засвоєні дітьми, а з яких у поточному навчальному році необхідне посилення роботи та коригування матеріалу, перегляд запланованих форм роботи, тем тощо.
Отже, в результаті проведеної роботи на початок навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців.
Початкові узагальнені показники засвоєння програмних вимог згідно програми «Дитина»
№ |
Освітні лінії |
Показник у % |
1. |
Ознайомлення з соціумом |
92 |
2. |
Ознайомлення з природним довкіллям |
90 |
3. |
Художньо-продуктивна діяльність |
85 |
4. |
Логіко математичний розвиток |
82 |
5. |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
91 |
6. |
Здоров’я та фізичний розвиток |
91 |
Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть протягом навчального року спільно з батьками , залучаючи їх до освітнього процесу.